• +389 (2) 3 250 100
  • info@piom.com.mk

Работен состанок на менаџерскиот тим со вработени од секторите во фондот на ПИОМ

1_636737356На 10 март во Фондот на ПИОМ, се одржа работен состанок на кој присуствуваа членовите на менаџерскиот тим, советници на директорот и дел од вработените во секторите и службите на Централата и Филијалата – Скопје во Фондот на ПИОМ.

Целта на состанокот беше договарање и изготвување план за целосно и навремено реализирање на проектот „Решавање на правата од ПИО и исплата на пензиските давања„. Прашања за кои се расправаше се стратегијата и планот за тестирање, потоа стратегијата и планот за обуки, дефинирање на улогите (ролјите) и привилегиите, како и за миграцијата на податоци и деловни упатства.

Во врска со Стратегијата и планот за тестирање, констатирано е дека е потребно да се определат вработени од Фондот на ПИОМ кои активно ќе бидат вклучени во тестирањето на изготвениот софтвер. Истите, договорено е да бидат и обучувачи за време на одржувањето на обуките за вработените во филијалите на Фондот, за работа со софтверот.

На состанокот беше констатирано дека е неопходно секое одделение да формира група од своите вработени која ќе почне со тестирање на модулите. При тестирањето на модулите, потребно ќе биде да се изготви документација со сите вградени забелешки и да се изведе конечен заклучок. Истите да се достават до одговорниот во групата, како и да се изготви пречистен текст со членовите и одговорните на групите.За таа цел, формирани се следните групи вработени во Фондот на ПИОМ кои ќе бидат работно и активно вклучени во тестирање на новиот софтвер за процесите и решавање на правата од ПИО и исплата на пензиските давачки.

За тестирањето на софтверот за решавање, назначени се Гордана Кошарковска – МЕ во прв степен – Филијала Скопје, Љубомир Андревски – решавање во прв степен, Драги Димовски – контрола решенија во прв степен и Татјана Павловска – решавање во прв степен сите од Филијала Скопје, Мирјана Ефремова – Лозановска – МЕ стручен соработник, Мери Клисарова и Маргарита Божиновска од одделението за жалби – управни спорови, Милица Симоновска – контрола на решенија во прв степен-конвенции, Александар Темков и Александра Силјановска – решавање во прв степен-конвенции, Дафинка Митревска и Катерина Михајловска од МЕ Централа, Снежана Савевска, Марија Марошевиќ, Анастасија Божиновска и Душица Златкова-Караџинова од МЕ-Филијала Скопје, како и Јовица Николов, Боце Николоски и Ерол Алију од архива-Филијала Скопје и Валентина Бурчева – архива-Централа, конвенции.

Одговорни на групата за решавање назначени се Мирјана Ефремова-Лозановска (МЕ-Централа), Јовица Николов (архива-Филијала-Скопје), Маргарита Божиновска (жалби) и Александар Темков (конвенции). Исто така, формирани се и две групи од деловниот дел за исплата на пензиските примања – ликвидатура, и тоа во првата група: Александра Цветановска-началник, Сузана Михајлова-архивар, Ратка Јовановска-ликвидатор, Јулијана Зографска-контролор и Бистра Теохарева-трансфер, додека во втората група се: Сузана Михајлова-архивар, Ирена Кадриу-ликвидатор, Абдул Мемети-контрола и Натка Димитријевиќ -Ју републики. Одговорнен за првата група е назна;ена Јулијана Зографска, а за втората група Абдул Мемети.

За оценка на работната способност (Инвалидски комисии) се избрани Драгица Добеска-архива и Надица Иванова–дактилограф, а одговорна на групата е назначена Драгица Добеска.Од деловниот дел за финансии, назначени се Драгица Коцаре, Галаба Мариновска и Вјолца Ејупи. Одговорна за оваа група е назначена Галаба Мариновска. Одговорни лица на тимовите за спроведување на обуките се Теодора Маријановска, Нада Андонова, Ниѓар Тоска и Боро Варошлија, советници на директорот.

На состанокот беше истакнато дека е потребно во најскоро време да се изготви План за реализирање на обуките за вработените во филијалите на Фондот на ПИОМ, односно да се прецизира точниот датум на одржување на обуките, како и нивното времетраење. Исто така, во планот за обуките се побара да се определи точниот број на вработените кои ќе бидат опфатени со обуката (нивно име и презиме, кориснички броеви и сл.).Важно е да се истакне дека се предложи, најпрво со обука да се почне со вработените во Филијалата-Скопје, каде ќе се согледаат сите евентуални пројавени слабости и пропусти, како и други активности што треба да се преземат, а не биле преземени во врска со целосното и успешно реализирање на проектот и да се продолжи со обуката во другите филијали на Фондот според предвидениот план.

За исполнување на оваа потреба се заклучи да се подготви План за реализација на обуките, што ќе го изготват следните вработени: Теодора Маријановска, Иванка Гаврилова, Љуба Митровска, Јадранка Јовановска, Рада Живанова, Александра Цветановска, Миневер Шахини и Дејан Ѓорѓески. Исто така, се определи и точниот датум до кога треба да се изработи планот за реализацијата.Следен чекор на Проектот треба да биде точното дефинирање на улогите, како и доделувањето на овластувања за работа на вработените кои се непосредно вклучени во негова реализација. Значи, вклучените во ова вработени ќе добијат пополнет фајл со шифра, ролја и овластување за користење на апликацијата.

Во врска со новиот зафат се донесе заклучок според кој се задолжуваат вработените Теодора Маријановска, Иванка Гаврилова, Рада Живанова, Слободанка Михајловска, Љуба Митровска, Јадранка Јовановска, Маргарита Куфалова, Александра Цветановска, Миневер Шахини и Дејан Ѓорѓески да ги дефинираат поодделните ролји и вклучените вработени и нивните задачи и одговорности, најдоцна до 30 март 2010 година, а Хајредин Јаја да ги ажурира во База.

Во врска со миграцијата на податоците, присутните се согласија дека примарно е да се изврши нивно уточнување од матичните датотеки за корисниците на правата и исплатата на пензиските давања од ВМС оперативниот систем. Имено, потребно е да се изврши контрола и анализа на упарувањето на податоците, а најбргу што може треба да се дефинираат критериумите за контрола и валидација на податоците од П10/П11 – пријавите за корисниците на права, како и комплетирање на шифрарниците, за да може ангажираната софтверска куќа да продолжи со работа, односно надградба на софтверот.

Присутните беа информирани дека во ИТ системот веќе постои упатсатво за контролите и истото е дадено на развивачите, но треба да се изврши ревизија кои контроли да се издвојат и дали треба истите да се надополнат и да се дефинираат до крај. Исто така, на развивачите за да продолжат со развојот на софтверот, потребно им е да се дефинира за кој работен налог (решение) кои контроли треба да се спроведуваат.

Се констатира дека е потребно да се формира Тим од вработени во Фондот кои ќе определат за кое решение која контрола ќе биде вклучена, како и да се направи конфигурациска табела, односно да се определи кој терк решение за кој налог ќе се употреби. Во врска со ова, се заклучи најдоцна за три дена, почнувајќи од 10 март 2010 год., да се направи Записник во форма на документ со алтернативи кои ќе важат сè до моментот на нивното разгледување од страна на менаџерскиот тим на Фондот на ПИОМ, кога и ќе се донесат конкретни заклучоци.

Се назначи Теодора Маријановска, советник на директорот, за одговорно лице кое ќе ја поседува и чува целокупната проектна документација, а се назначија вработените во Фондот на ПИОМ: Јадранка Јовановска, Александра Цветановска и Љуљзим Далипи, да направат анализа на грешките со предлог за нивно разрешување, додека работната група во состав Ѓорѓи Попов, Спасе Николов, Маргарита Божиновска, Мери Клисаровска, Јадранка Јовановска, Мирјана Ефремова-Лозановска, Љубомир Андревски, Драге Димоски, Александар Темков, Гоце Лабачевски, Миневер Шахини, Рада Живанова и Иванка Гаврилова, најдоцна до 17 март 2010 год. да ги изготви контролните критериуми и шифрарниците во форма и облик кои се неопходни за изработка на новиот софтвер. За одговорна на работната група и водител на проектот беше назначена Љуба Митровска.

Во врска со деловните упатства за работа се донесе заклучок според кој, тимот во состав од Александар Темков, Милица Симоноска, Јадранка Јовановска, Мирјана Ефремова-Лозановска, Ангелина Христовска, Александра Цветановска, Андријана Петковска, Љуба Митровска, Убавка Вегова, Љуљзим Далипи и Ајрула Мустафа се задолжуваат најдоцна до 25 март 2010 год. да ги подготват деловните упатства за работа. За водач на Тимот беше назначена Љуба Митровска, а се нагласи дека по потреба, истиот тим може да се дополнува и со други вработени.

Работен состанок на менаџерскиот тим со вработени од секторите во фондот на ПИОМ

1_636737356На 10 март во Фондот на ПИОМ, се одржа работен состанок на кој присуствуваа членовите на менаџерскиот тим, советници на директорот и дел од вработените во секторите и службите на Централата и Филијалата – Скопје во Фондот на ПИОМ.

Целта на состанокот беше договарање и изготвување план за целосно и навремено реализирање на проектот „Решавање на правата од ПИО и исплата на пензиските давања„. Прашања за кои се расправаше се стратегијата и планот за тестирање, потоа стратегијата и планот за обуки, дефинирање на улогите (ролјите) и привилегиите, како и за миграцијата на податоци и деловни упатства.

Во врска со Стратегијата и планот за тестирање, констатирано е дека е потребно да се определат вработени од Фондот на ПИОМ кои активно ќе бидат вклучени во тестирањето на изготвениот софтвер. Истите, договорено е да бидат и обучувачи за време на одржувањето на обуките за вработените во филијалите на Фондот, за работа со софтверот.

На состанокот беше констатирано дека е неопходно секое одделение да формира група од своите вработени која ќе почне со тестирање на модулите. При тестирањето на модулите, потребно ќе биде да се изготви документација со сите вградени забелешки и да се изведе конечен заклучок. Истите да се достават до одговорниот во групата, како и да се изготви пречистен текст со членовите и одговорните на групите.За таа цел, формирани се следните групи вработени во Фондот на ПИОМ кои ќе бидат работно и активно вклучени во тестирање на новиот софтвер за процесите и решавање на правата од ПИО и исплата на пензиските давачки.

За тестирањето на софтверот за решавање, назначени се Гордана Кошарковска – МЕ во прв степен – Филијала Скопје, Љубомир Андревски – решавање во прв степен, Драги Димовски – контрола решенија во прв степен и Татјана Павловска – решавање во прв степен сите од Филијала Скопје, Мирјана Ефремова – Лозановска – МЕ стручен соработник, Мери Клисарова и Маргарита Божиновска од одделението за жалби – управни спорови, Милица Симоновска – контрола на решенија во прв степен-конвенции, Александар Темков и Александра Силјановска – решавање во прв степен-конвенции, Дафинка Митревска и Катерина Михајловска од МЕ Централа, Снежана Савевска, Марија Марошевиќ, Анастасија Божиновска и Душица Златкова-Караџинова од МЕ-Филијала Скопје, како и Јовица Николов, Боце Николоски и Ерол Алију од архива-Филијала Скопје и Валентина Бурчева – архива-Централа, конвенции.

Одговорни на групата за решавање назначени се Мирјана Ефремова-Лозановска (МЕ-Централа), Јовица Николов (архива-Филијала-Скопје), Маргарита Божиновска (жалби) и Александар Темков (конвенции). Исто така, формирани се и две групи од деловниот дел за исплата на пензиските примања – ликвидатура, и тоа во првата група: Александра Цветановска-началник, Сузана Михајлова-архивар, Ратка Јовановска-ликвидатор, Јулијана Зографска-контролор и Бистра Теохарева-трансфер, додека во втората група се: Сузана Михајлова-архивар, Ирена Кадриу-ликвидатор, Абдул Мемети-контрола и Натка Димитријевиќ -Ју републики. Одговорнен за првата група е назна;ена Јулијана Зографска, а за втората група Абдул Мемети.

За оценка на работната способност (Инвалидски комисии) се избрани Драгица Добеска-архива и Надица Иванова–дактилограф, а одговорна на групата е назначена Драгица Добеска.Од деловниот дел за финансии, назначени се Драгица Коцаре, Галаба Мариновска и Вјолца Ејупи. Одговорна за оваа група е назначена Галаба Мариновска. Одговорни лица на тимовите за спроведување на обуките се Теодора Маријановска, Нада Андонова, Ниѓар Тоска и Боро Варошлија, советници на директорот.

На состанокот беше истакнато дека е потребно во најскоро време да се изготви План за реализирање на обуките за вработените во филијалите на Фондот на ПИОМ, односно да се прецизира точниот датум на одржување на обуките, како и нивното времетраење. Исто така, во планот за обуките се побара да се определи точниот број на вработените кои ќе бидат опфатени со обуката (нивно име и презиме, кориснички броеви и сл.).Важно е да се истакне дека се предложи, најпрво со обука да се почне со вработените во Филијалата-Скопје, каде ќе се согледаат сите евентуални пројавени слабости и пропусти, како и други активности што треба да се преземат, а не биле преземени во врска со целосното и успешно реализирање на проектот и да се продолжи со обуката во другите филијали на Фондот според предвидениот план.

За исполнување на оваа потреба се заклучи да се подготви План за реализација на обуките, што ќе го изготват следните вработени: Теодора Маријановска, Иванка Гаврилова, Љуба Митровска, Јадранка Јовановска, Рада Живанова, Александра Цветановска, Миневер Шахини и Дејан Ѓорѓески. Исто така, се определи и точниот датум до кога треба да се изработи планот за реализацијата.Следен чекор на Проектот треба да биде точното дефинирање на улогите, како и доделувањето на овластувања за работа на вработените кои се непосредно вклучени во негова реализација. Значи, вклучените во ова вработени ќе добијат пополнет фајл со шифра, ролја и овластување за користење на апликацијата.

Во врска со новиот зафат се донесе заклучок според кој се задолжуваат вработените Теодора Маријановска, Иванка Гаврилова, Рада Живанова, Слободанка Михајловска, Љуба Митровска, Јадранка Јовановска, Маргарита Куфалова, Александра Цветановска, Миневер Шахини и Дејан Ѓорѓески да ги дефинираат поодделните ролји и вклучените вработени и нивните задачи и одговорности, најдоцна до 30 март 2010 година, а Хајредин Јаја да ги ажурира во База.

Во врска со миграцијата на податоците, присутните се согласија дека примарно е да се изврши нивно уточнување од матичните датотеки за корисниците на правата и исплатата на пензиските давања од ВМС оперативниот систем. Имено, потребно е да се изврши контрола и анализа на упарувањето на податоците, а најбргу што може треба да се дефинираат критериумите за контрола и валидација на податоците од П10/П11 – пријавите за корисниците на права, како и комплетирање на шифрарниците, за да може ангажираната софтверска куќа да продолжи со работа, односно надградба на софтверот.

Присутните беа информирани дека во ИТ системот веќе постои упатсатво за контролите и истото е дадено на развивачите, но треба да се изврши ревизија кои контроли да се издвојат и дали треба истите да се надополнат и да се дефинираат до крај. Исто така, на развивачите за да продолжат со развојот на софтверот, потребно им е да се дефинира за кој работен налог (решение) кои контроли треба да се спроведуваат.

Се констатира дека е потребно да се формира Тим од вработени во Фондот кои ќе определат за кое решение која контрола ќе биде вклучена, како и да се направи конфигурациска табела, односно да се определи кој терк решение за кој налог ќе се употреби. Во врска со ова, се заклучи најдоцна за три дена, почнувајќи од 10 март 2010 год., да се направи Записник во форма на документ со алтернативи кои ќе важат сè до моментот на нивното разгледување од страна на менаџерскиот тим на Фондот на ПИОМ, кога и ќе се донесат конкретни заклучоци.

Се назначи Теодора Маријановска, советник на директорот, за одговорно лице кое ќе ја поседува и чува целокупната проектна документација, а се назначија вработените во Фондот на ПИОМ: Јадранка Јовановска, Александра Цветановска и Љуљзим Далипи, да направат анализа на грешките со предлог за нивно разрешување, додека работната група во состав Ѓорѓи Попов, Спасе Николов, Маргарита Божиновска, Мери Клисаровска, Јадранка Јовановска, Мирјана Ефремова-Лозановска, Љубомир Андревски, Драге Димоски, Александар Темков, Гоце Лабачевски, Миневер Шахини, Рада Живанова и Иванка Гаврилова, најдоцна до 17 март 2010 год. да ги изготви контролните критериуми и шифрарниците во форма и облик кои се неопходни за изработка на новиот софтвер. За одговорна на работната група и водител на проектот беше назначена Љуба Митровска.

Во врска со деловните упатства за работа се донесе заклучок според кој, тимот во состав од Александар Темков, Милица Симоноска, Јадранка Јовановска, Мирјана Ефремова-Лозановска, Ангелина Христовска, Александра Цветановска, Андријана Петковска, Љуба Митровска, Убавка Вегова, Љуљзим Далипи и Ајрула Мустафа се задолжуваат најдоцна до 25 март 2010 год. да ги подготват деловните упатства за работа. За водач на Тимот беше назначена Љуба Митровска, а се нагласи дека по потреба, истиот тим може да се дополнува и со други вработени.