Фондот на пензиското и инвалидското осигурување на Северна Македонија сакајќи да ги приближи услугите до граѓаните и осигурениците и да го подобри квалитетот и ажурноста во работата во изминатиов период воведе повеќе новини во таа насока.
Секој граѓанин што поднел барање за остварување правото на пензија ќе биде известен со SMS порака каде и кога може да го подигне изготвеното решение.
Со оваа новина Фондот официјално ќе започне од утре, 29 јули 2025 година.
Оваа услуга се воведува со цел избегнување на непотребните доаѓања на шалтерите од страна на граѓаните и намалување на гужвите. Со ова, се поедноставува процедурата на работа, а воедно се намалуваат и трошоците во работењето.
Фондот, откако решението ќе биде изготвено од службите до граѓаните што поднеле Барање за остварување на правото на пензија, ќе ја достави пораката со следниот текст:
„Вашето решение со бр.хххххххххххххх е изготвено. Истото можете да го подигнете во Филијалата/Деловницата на ФПИОСМ каде што е поднесено барањето“.
Во оваа прилика ја информираме јавноста дека во рамките на Фондот работи нов Кол Центар каде што граѓаните и осигурениците на повикувачкиот број 02/15 215, може да добијат информации за статусот на предметот или поднесеното барање, како и информации за условите за стекнување на:
Во рамките на напорите за подобрување на работата на Фондот и поедноставување на начинот со кој граѓаните ги остваруваат своите права од пензиското и инвалидското осигурување, во изминатиов период преку новиот портал uslugi.gov.mk се воведени следните 13 електронски услуги:
Фондот исто така во оваа прилика известува дека во фаза на тестирање се и следните услуги, а и кои ќе бидат ставени во употреба во наредниот период:
Фондот на пензиското и инвалидското осигурување на Северна Македонија сакајќи да ги приближи услугите до граѓаните и осигурениците и да го подобри квалитетот и ажурноста во работата во изминатиов период воведе повеќе новини во таа насока.
Секој граѓанин што поднел барање за остварување правото на пензија ќе биде известен со SMS порака каде и кога може да го подигне изготвеното решение.
Со оваа новина Фондот официјално ќе започне од утре, 29 јули 2025 година.
Оваа услуга се воведува со цел избегнување на непотребните доаѓања на шалтерите од страна на граѓаните и намалување на гужвите. Со ова, се поедноставува процедурата на работа, а воедно се намалуваат и трошоците во работењето.
Фондот, откако решението ќе биде изготвено од службите до граѓаните што поднеле Барање за остварување на правото на пензија, ќе ја достави пораката со следниот текст:
„Вашето решение со бр.хххххххххххххх е изготвено. Истото можете да го подигнете во Филијалата/Деловницата на ФПИОСМ каде што е поднесено барањето“.
Во оваа прилика ја информираме јавноста дека во рамките на Фондот работи нов Кол Центар каде што граѓаните и осигурениците на повикувачкиот број 02/15 215, може да добијат информации за статусот на предметот или поднесеното барање, како и информации за условите за стекнување на:
Во рамките на напорите за подобрување на работата на Фондот и поедноставување на начинот со кој граѓаните ги остваруваат своите права од пензиското и инвалидското осигурување, во изминатиов период преку новиот портал uslugi.gov.mk се воведени следните 13 електронски услуги:
Фондот исто така во оваа прилика известува дека во фаза на тестирање се и следните услуги, а и кои ќе бидат ставени во употреба во наредниот период: