• +389 (2) 3 250 100
  • info@piom.com.mk
TUV Certified

02/ 15 215 NUMRI I CALL CENTER NË FSPIMV

Fondi i Sigurimit Pensional dhe Invalidor i Maqedonisë së Veriut i informon qytetarët se në kuadër të Fondit funksionon Call Center. Numri i kontaktit është 02/15 215, ndërsa koha gjatë së cilës qytetarët dhe palët mund të telefonojnë është nga ora 08:00 deri në 16:00.

Call Center mund të marrin informata në lidhje me statusin e lëndëve apo paraqitjen e kërkesave, si dhe informata mbi kushtet e përfitimit të:

  • pensionit të pleqërisë
  • pensionit familjar
  • pensionit invalidor
  • shumën minimale të pensionit
  • realizimin e të drejtave sipas marrëveshjeve ndërkombëtare
  • realizimin e të drejtave sipas Ligjit për Marrëdhënie Pune
  • orar i shkurtuar pune,
  • ndryshimin e vendit të punës,
  • rrezikun e drejtëpërdrejtë nga ndodhja e invaliditetit
  • përcaktimin e statusit të personave të siguruar (bujqë)
  • sigurim të vazhduar
  • të dërguar jashtë vendit dhe të punësuar jashtë vendit
  • kategori të veçanta të personave të siguruar (persona klerik)
  • realizimin e të drejtave për personat e siguruar me stazh të benificuar
  • mbajtje nga pensioni
  • kushtet për realizimin e të drejtës së akomodimit në shtëpi të pensionistëve

Me hapjen e Call Center-it të re, FSPIMV ndërmerr edhe një hap në përmirësimin e shërbimeve që ofron, si dhe lehtësimin e qasjes së qytetarëve në informacionet e nevojshme që janë në kompetencë të tij.

02/ 15 215 NUMRI I CALL CENTER NË FSPIMV

Fondi i Sigurimit Pensional dhe Invalidor i Maqedonisë së Veriut i informon qytetarët se në kuadër të Fondit funksionon Call Center. Numri i kontaktit është 02/15 215, ndërsa koha gjatë së cilës qytetarët dhe palët mund të telefonojnë është nga ora 08:00 deri në 16:00.

Call Center mund të marrin informata në lidhje me statusin e lëndëve apo paraqitjen e kërkesave, si dhe informata mbi kushtet e përfitimit të:

  • pensionit të pleqërisë
  • pensionit familjar
  • pensionit invalidor
  • shumën minimale të pensionit
  • realizimin e të drejtave sipas marrëveshjeve ndërkombëtare
  • realizimin e të drejtave sipas Ligjit për Marrëdhënie Pune
  • orar i shkurtuar pune,
  • ndryshimin e vendit të punës,
  • rrezikun e drejtëpërdrejtë nga ndodhja e invaliditetit
  • përcaktimin e statusit të personave të siguruar (bujqë)
  • sigurim të vazhduar
  • të dërguar jashtë vendit dhe të punësuar jashtë vendit
  • kategori të veçanta të personave të siguruar (persona klerik)
  • realizimin e të drejtave për personat e siguruar me stazh të benificuar
  • mbajtje nga pensioni
  • kushtet për realizimin e të drejtës së akomodimit në shtëpi të pensionistëve

Me hapjen e Call Center-it të re, FSPIMV ndërmerr edhe një hap në përmirësimin e shërbimeve që ofron, si dhe lehtësimin e qasjes së qytetarëve në informacionet e nevojshme që janë në kompetencë të tij.