• +389 (2) 3 250 100
  • info@piom.com.mk

Përcaktimi i detyrave prioritare për punë

UPRAVEN_ODBOR__9.2.2012_072____404923690Këshilli drejtues këtë vit filloi me seancë të frytshme dhe efektive. Raporti nga regjistrimi i kryer i pronës së Fondit të SPI-së dhe pronës në shtëpitë për jetesë të përfituesve të pensionit me të cilët administron Fondi me gjendje më 31.12.2011, u miratua së bashku me disa konkluzione që kanë të bëjnë me përsosjen e plotë për menaxhimin e brendshëm të Fondit me pronën e tij.

Pastaj, pasoi sjellja e këtyre tre rregulloreve: Rregullore për paga, kompensime të pagave dhe përfitime tjera të punonjësve të Fondit të SPIM-së; Rregullore për përdorimin, ruajtjen dhe asgjësimin e vulës së Fondit të SPIM-së dhe Rregullore për punë në zyrë dhe të arkivit në Fondin e SPIM-së. Mes anëtarëve të Këshillit drejtues dhe Ekipit të menaxhimit të Fondit u zhvillua një bisedë konstruktive gjatës kohës së miratimit të këtyre akteve shumë të nevojshme për punën e suksesshme të institucionit tonë dhe nevojës për rindërtimin e tyre të mëtejmë dhe plotësimin e risive ligjore nga sfera e punës në administratën publike dhe atë shtetërore.
Sikurse deri më tani, Programi për punën e Këshillit drejtues njëzëri u miratua, ndërsa u soll edhe Rregullorja për ndryshimin dhe plotësimin e Rregullores për organizimin, përbërjen dhe mënyrën e punës së Komisionit për vlerësimin e aftësisë punuese.

Përcaktimi i detyrave prioritare për punë

UPRAVEN_ODBOR__9.2.2012_072____404923690Këshilli drejtues këtë vit filloi me seancë të frytshme dhe efektive. Raporti nga regjistrimi i kryer i pronës së Fondit të SPI-së dhe pronës në shtëpitë për jetesë të përfituesve të pensionit me të cilët administron Fondi me gjendje më 31.12.2011, u miratua së bashku me disa konkluzione që kanë të bëjnë me përsosjen e plotë për menaxhimin e brendshëm të Fondit me pronën e tij.

Pastaj, pasoi sjellja e këtyre tre rregulloreve: Rregullore për paga, kompensime të pagave dhe përfitime tjera të punonjësve të Fondit të SPIM-së; Rregullore për përdorimin, ruajtjen dhe asgjësimin e vulës së Fondit të SPIM-së dhe Rregullore për punë në zyrë dhe të arkivit në Fondin e SPIM-së. Mes anëtarëve të Këshillit drejtues dhe Ekipit të menaxhimit të Fondit u zhvillua një bisedë konstruktive gjatës kohës së miratimit të këtyre akteve shumë të nevojshme për punën e suksesshme të institucionit tonë dhe nevojës për rindërtimin e tyre të mëtejmë dhe plotësimin e risive ligjore nga sfera e punës në administratën publike dhe atë shtetërore.
Sikurse deri më tani, Programi për punën e Këshillit drejtues njëzëri u miratua, ndërsa u soll edhe Rregullorja për ndryshimin dhe plotësimin e Rregullores për organizimin, përbërjen dhe mënyrën e punës së Komisionit për vlerësimin e aftësisë punuese.