Fondi i Sigurimit Pensional dhe Invalidor i Maqedonisë së Veriut, duke synuar t’i afrojë shërbimet te qytetarët dhe të siguruarit si dhe të përmirësojë cilësinë dhe efikasitetin në punë, gjatë kësaj periudhe ka zbatuar disa risi në këtë drejtim.
Çdo qytetar që ka paraqitur një kërkesë për realizimin e të drejtës së pensionit do të njoftohet me një SMS porosi ku dhe kur mund ta merr vendimin e përgatitur.
Me këtë risi, Fondi do të fillojë zyrtarisht nga nesër, 29 korrik të vitit 2025.
Ky shërbim futet me qëllim që të shmangen ardhjet e panevojshme në sportele nga ana e qytetarëve dhe zvogëlimin e turmave. Me këtë thjeshtësohet procedura e punës dhe njëkohësisht ulen edhe shpenzimet në punë.
Fondi, pasi të jetë përgatitur aktvendimi nga shërbimet për qytetarët që kanë paraqitur Kërkesë për realizimin e të drejtës së pensionit, do t’ju dërgojë porosinë me tekstin e mëposhtëm:
“Aktvendimi juaj me nr. Хххххххххххххххххххх është përgatitur. Të njëjtën mund ta merrni në Filialin/Ekspoziturën e FSPIMV-së ku është paraqitur kërkesa”.
Me këtë rast, informojmë publikun se në kuadër të Fondit funksionon Call Center e re ku qytetarët dhe të siguruarit mund të telefonojnë në numrin e kontaktit 02/15 215, për të marrë informata për statusin e lëndës apo kërkesën e paraqitur, si dhe informata mbi kushtet për përfitimin e:
Në kuadër të përpjekjeve për të përmirësuar punën e Fondit dhe për të thjeshtuar mënyrën në të cilën qytetarët i realizojnë të drejtat e tyre nga sigurimi pensional dhe invalidor, në periudhën e kaluar përmes portalit të ri uslugi.gov.mk janë prezantuar 13 shërbimet elektronike në vijim:
Fondi gjithashtu, me këtë rast, njofton se në fazë testimi janë edhe shërbimet e mëposhtme, të cilat do të vihen në përdorim në periudhën e mëposhtme:
Fondi i Sigurimit Pensional dhe Invalidor i Maqedonisë së Veriut, duke synuar t’i afrojë shërbimet te qytetarët dhe të siguruarit si dhe të përmirësojë cilësinë dhe efikasitetin në punë, gjatë kësaj periudhe ka zbatuar disa risi në këtë drejtim.
Çdo qytetar që ka paraqitur një kërkesë për realizimin e të drejtës së pensionit do të njoftohet me një SMS porosi ku dhe kur mund ta merr vendimin e përgatitur.
Me këtë risi, Fondi do të fillojë zyrtarisht nga nesër, 29 korrik të vitit 2025.
Ky shërbim futet me qëllim që të shmangen ardhjet e panevojshme në sportele nga ana e qytetarëve dhe zvogëlimin e turmave. Me këtë thjeshtësohet procedura e punës dhe njëkohësisht ulen edhe shpenzimet në punë.
Fondi, pasi të jetë përgatitur aktvendimi nga shërbimet për qytetarët që kanë paraqitur Kërkesë për realizimin e të drejtës së pensionit, do t’ju dërgojë porosinë me tekstin e mëposhtëm:
“Aktvendimi juaj me nr. Хххххххххххххххххххх është përgatitur. Të njëjtën mund ta merrni në Filialin/Ekspoziturën e FSPIMV-së ku është paraqitur kërkesa”.
Me këtë rast, informojmë publikun se në kuadër të Fondit funksionon Call Center e re ku qytetarët dhe të siguruarit mund të telefonojnë në numrin e kontaktit 02/15 215, për të marrë informata për statusin e lëndës apo kërkesën e paraqitur, si dhe informata mbi kushtet për përfitimin e:
Në kuadër të përpjekjeve për të përmirësuar punën e Fondit dhe për të thjeshtuar mënyrën në të cilën qytetarët i realizojnë të drejtat e tyre nga sigurimi pensional dhe invalidor, në periudhën e kaluar përmes portalit të ri uslugi.gov.mk janë prezantuar 13 shërbimet elektronike në vijim:
Fondi gjithashtu, me këtë rast, njofton se në fazë testimi janë edhe shërbimet e mëposhtme, të cilat do të vihen në përdorim në periudhën e mëposhtme: